Lihtsas keeles uudised ja artiklid
Lihtsas keeles uudised ja artiklid aitavad eluga kursis olla.
Värsked lood
Rootsi tähistab 6. juunil riigi iseseisvuse viiesajandat aastapäeva
Rootsis on 2023. aasta väga pidulik aasta,
sest riik on 500 aastat iseseisev olnud.
6. juuni on rootslastele rahvuspüha ja Rootsi lipu päev.
Tallinn korraldab suvel noortele tasuta treeninguid
12. juunil algavad Tallinnas tasuta treeningud 7-26-aastastele noortele.
Õpime tundma Eesti riiklikke sümboleid
Lihtsaskeeles.ee kutsub lugejaid koos meiega uurima, millised on Eesti sümbolid. Seekord tutvume riiklike sümbolitega. Järjeloos uurime rahvuslikke sümboleid.
Mida teha, kui koolis kiusatakse?
Mis on Euroopa Liit?
Emadepäev on emadele pühendatud püha
Õpi kutsuma kiirabi, politseid või päästjaid
Töötukassa Tartumaa esindus kolib uude kohta
Vaimupuu fotokonkurss kajastab rohepööret
Arvamused
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele, kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid, aitad lihtsal keelel levida.
Kirjuta meile või saada uudis info@lihtsaskeeles.eeArusaamise Agentuuri teenused
- lihtsas keeles sisuloome
- koolitused
- juhendite koostamine
- teenuste testimine sihtrühmadega
- teenuste mõju hindamine
- lihtsas keeles kampaaniad
- teenuste mõju hindamine
- lihtne keel ja veebilehe ligipääsetavus
Teenuste tellimiseks või lisaküsimuste korral kirjuta info@lihtsaskeeles.ee
Loodus
Toeta meid annetusega
Saaja
Arusaamise Agentuur
LHV arvelduskonto
EE727700771008041235
Selgitus
annetus, annetaja nimi, annetaja isikukood
Poliitika
Kultuur
Kasulik
Keelekool
Lihtne keel on abiks nõrkadele lugejatele
Ligipääsetav koduleht: värvid ja kirjatüübid
Hoiame eesti keelt
Meist
Lihtsas keeles uudised ja artiklid
Lihtsas keeles uudised ja artiklid aitavad eluga kursis olla.
Lihtsas keeles uudised ja artiklid
Lihtsas keeles uudised ja artiklid aitavad eluga kursis olla.