Mida avaldame?

Arusaamise Agentuur tiim loob, õpetab ja tutvustab lihtsat keelt.
Meediakanal lihtsaskeeles.ee avaldab lihtsas keeles uudiseid ja artikeleid

Missugust sisu me loome?

Uudistekanal avaldab:

  • lihtsas keeles uudiseid
  • lihtsas keeles artikleid
  • õppematerjale lihtsa keele kohta

Kanali põhimõtted

Uudistekanal:

  • järgib ajakirjanduseetikat
  • väldib laimu
  • ei õhuta vägivalda
  • osaleb ühiskondlikes aruteludes
  • tegutseb ausalt ja vastutustundlikult
  • on avatud uutele ideedele ning koostööle
  • ei esinda ühtegi erakonda

Kui sageli lood ilmuvad?

Avaldame uusi lugusid igal tööpäeval.

Tööpäevadeks on esmaspäev kuni reede

Kellele kanal kuulub?

Kanal lihtsaskeeles.ee kuulub Arusaamise Agentuurile.

Lihtsaskeeles.ee avalikustati 7. aprillil 2023. aastal.

Uudistekanali peatoimetaja on Katrin Jõgisaar.

Saada oma uudis info@lihtsaskeeles.ee.

Kuidas valmivad harivad lood?

Meie uudised ja artiklid koosnevad mitmest osast.

Lisame lugudele lõppu mõistete selgitusi.

Siis ei pea lugejad ise infot otsima.

Nendest mõistete selgitustest teeme ka eraldi lood.

Harivaid lugusid avaldame rubriigis “Kasulik teada”.

Harivaid lugusid koostame ka uudistest eraldi.

Oluline

Sisu luues arvestame:

  • Inclusion Europe´i lihtsa keele põhimõtetega
  • vabaühenduste eetikakoodeksiga
  • Eesti ajakirjanduseetika koodeksiga

Toimetuse kontaktid

info@lihtsaskeeles.ee

+372 53022266
+372 5257794

Saada meile pressiteade või uudis!

info@lihtsaskeeles.ee

Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Mittetulundusühing Arusaamise Agentuur

Juriidiline aadress:
A. H. Tammsaare tee 139-82
Tallinn, 12914

Registrikood:
80613490

Arvelduskonto:
EE727700771008041235

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Toeta meid annetusega!

Saaja:
Arusaamise Agentuur

LHV arvelduskonto:
EE727700771008041235

Selgitus:
annetus, annetaja nimi, annetaja isikukood

Scroll to Top