Toeta meid annetusega

Arusaamise Agentuur loob ligipääsetavat ühiskonda.
Sinu annetus aitab meil tegutseda.

Miks annetada Arusaamise Agentuurile?

Sinu annetuse eest edendame:

  • ligipääsetavust
  • lihtsa keele tuntust ja kasutamist
  • lisavajadustega inimeste
  • kaasamist ühiskonda

Kui palju annetada?

Oleme tänulikud iga annetatud euro eest. 

Kui hakkad püsiannetajaks,
aitad ligipääsetavust luua iga annetusega.

Aitäh!

Kuidas annetada?

Kui soovid toetada annetusega:

  • saada sulle sobiv summa LHV arvelduskontole EE727700771008041235
  • märgi makse saajaks Arusaamise Agentuur
  • lisa makse selgitusse oma nimi ja isikukood

Toimetuse kontaktid

info@lihtsaskeeles.ee

+372 53022266
+372 5257794

Saada meile pressiteade või uudis!

info@lihtsaskeeles.ee

Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Mittetulundusühing Arusaamise Agentuur

Juriidiline aadress:
A. H. Tammsaare tee 139-82
Tallinn, 12914

Registrikood:
80613490

Arvelduskonto:
EE727700771008041235

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Toeta meid annetusega!

Saaja:
Arusaamise Agentuur

LHV arvelduskonto:
EE727700771008041235

Selgitus:
annetus, annetaja nimi, annetaja isikukood

Scroll to Top