Lihtsas keeles uudised ja artiklid

Lihtsas keeles uudised ja artiklid aitavad eluga kursis olla.

SÄILIVUS (1200 × 630 px). Katrin Jõgisaar

Mis vahe on „parim enne“ ja „kõlblik kuni“ märgistusel?

Toidukaupade pakenditel on tavaliselt kirjas kas „parim enne“ või „kõlblik kuni“ kuupäev. Lihtsaskeeles.ee uurib, mida need mõisted tähendavad.
Loe edasi →
Süda (1200 × 630 px) Pixabay

Kuhu pöörduda vaimse tervise murega?

Lihtsaskeeles.ee annab nõu, kuhu pöörduda vaimse tervise mure korral. Küsi julgelt abi!
Loe edasi →
FOTO konn (1200 × 630 px). Autor Katrin Jõgisaar

Konnade tõttu piiratakse Astangul liiklust

Astangu tänaval on algamas konnade rändeaeg. Nendel päevadel kella üheksast õhtul kuni kella kuueni hommikul tohib Astangu tänaval sõita ainult ühistransport.
Loe edasi →

Lihtne keel on lihtsustatud keel.

See on vajalik inimesele, kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.

Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.

Kui jagad meie artikleid, aitad lihtsal keelel levida.

Kirjuta meile või saada uudis info@lihtsaskeeles.ee

Arusaamise Agentuuri teenused

- lihtsas keeles sisuloome
- koolitused 
- juhendite koostamine
- teenuste testimine sihtrühmadega
- teenuste mõju hindamine
- lihtsas keeles kampaaniad
- teenuste mõju hindamine
- lihtne keel ja veebilehe ligipääsetavus

Teenuste tellimiseks või lisaküsimuste korral kirjuta info@lihtsaskeeles.ee

Toeta meid annetusega


Saaja
Arusaamise Agentuur

LHV arvelduskonto
EE727700771008041235

Selgitus

annetus, annetaja nimi, annetaja isikukood

Lihtsas keeles uudised ja artiklid

Lihtsas keeles uudised ja artiklid aitavad eluga kursis olla.

Lihtsas keeles uudised ja artiklid

Lihtsas keeles uudised ja artiklid aitavad eluga kursis olla.

Scroll to Top