Kasulik teada
Siit leiad lihtsas keeles uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.
Kuhu pöörduda vaimse tervise murega?
14.09.2023
Kuidas suhelda vaegkuuljaga?
05.09.2023
3 nõuannet, kuidas vältida elektriõnnetusi
26.07.2023
Vaata, kus esineb praegu äikest
25.07.2023
Kuidas vähendada prügi mahtu?
17.07.2023
Kui tihti peaks pesema nõudepesulappi?
14.07.2023
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi
lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid, aitad lihtsal keelel levida.
Kirjuta meile või saada uudis info@lihtsaskeeles.eeKasulik teada
Siit leiad lihtsas keeles uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.
Kasulik teada
Siit leiad lihtsas keeles
uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.