Heaolu
Siit leiad lihtsas keeles uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.
Heaolu rubriigist leiad sotsiaal- ja terviseteemade uudised.
Kuhu pöörduda vaimse tervise murega?
14.09.2023
Ohvriabi lihtsas keeles
06.09.2023
Kuidas suhelda vaegkuuljaga?
05.09.2023
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi
lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid, aitad lihtsal keelel levida.
Kirjuta meile või saada uudis info@lihtsaskeeles.eeHeaolu
Siit leiad lihtsas keeles uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.
Heaolu rubriigist leiad sotsiaal- ja terviseteemade uudised.
Heaolu
Siit leiad lihtsas keeles
uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.
Heaolu rubriigist leiad sotsiaal- ja terviseteemade uudised.