Üksi elavatele pensionäridele makstakse toetust
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Sotsiaalkindlustusamet maksab oktoobris üksi elavatele pensionäridele 200 eurot toetust.
Üksi elava pensionäri toetust makstakse kord aastas.
2023. aastal saavad toetust pensionärid:
- kelle pension on alla 720 euro
- kes elavad üksi.
Õigus üksi elava pensionäri toetusele on ka:
- eestkostjatel
- eestkostetavatel
- hooldekodude elanikel.
Sotsiaalkindlustusametile ei pea taotlust esitama.
Sotsiaalkindlustusamet leiab ise nende inimeste andmed,
kellel on toetusele õigus.
Kui pensionär saab pensionit mitmest riigist,
peab ta sotsiaalkindlustusametile saatma oma pangakonto väljavõtte
või muu dokumendi,
mis näitab teisest riigist saadava pensioni suurust.
Küsimuste korral võta ühendust sotsiaalkindlustusametiga:
- telefonil 612 1360
- saates e-kirja yksielavad@sotsiaalkindlustusamet.ee
- külastades klienditeenindust
- kodulehe iseteeninduses suhtluse aknas.
Lisainfo leiad sotsiaalkindlustusameti kodulehelt.

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!