Kasutamise reeglid

Arusaamise Agentuur palub lugejatel ja kommenteerijatel järgida reegleid.

Kes tohivad lugeda?

Lihtsaskeeles.ee uudiseid tohivad lugeda kõik inimesed.

Meie artiklid ei ole tasulised.

Mida tohib teha sotsiaalmeedias?

Loetud lugusid tohib jagada sotsiaalmeedias.

Sotsiaalmeedias peab postitusele lisama lingi, 
mis viib lihtsaskeeles.ee loo juurde. 

Kuidas tohib sisu jagada mujal?

Lihtsaskeeles.ee sisu võib
Arusaamise Agentuuri nõusolekuta
kasutada pealkirja ning 5 lause ulatuses. 

Loo kokkuvõte peab sisaldama viidet ja linki lihtsaskeeles.ee artiklile.

Kui tahad lugu muul moel kasutada, 
kirjuta palun kiri info@lihtsaskeeles.ee.

Kellele kuuluvad õiguse?

Lihtsaskeeles.ee sisu on autoriõigusega kaitstud.

Avaldame sisu:

  • mille õigused kuuluvad Arusaamise Agentuurile
  • mida me tohime kasutada

Mida loeme sisuks?

Lihtsaskeeles.ee sisu on:

  • tekstid
  • videod
  • audiosisu
  • fotod

Lihtsaskeeles.ee sisu levitamine Arusaamise Agentuuri loata on keelatud. 

Mis on sisu kasutamine?

Sisu kasutamine on:

  • paljundamine
  • töötlemine
  • avalik esitamine
  • esitamine üldsusele mistahes tehnilise vahendi kaudu
  • levitamine

Mis on hea tava?

Lihtsaskeeles.ee sotsiaalmeedia kanalites on lugejad oodatud arvamust avaldama.

Lugejate arvamusi, selgitusi ja märkuseid artikli kohta nimetatakse kommentaarideks.

Hea tava on viisakus, 
mida palume järgida.

Mida me keelame?

Me ei luba oma kanalites:

  • sõimu
  • mõnitamist
  • halvustamist
  • ropendamist
  • laimu
  • solvanguid
  • teemasse mitte puutuvat arutelu

Millised kommentaarid on keelatud?

Kommentaarides on keelatud:

  • sotsiaalmeediasse sobimatud lingid ja fotod
  • ärgitamine seaduserikkumisele
  • alandamine ja au teotamine
  • ebaviisakas käitumine
Ärilised teated on lubatud ainult kokkuleppel toimetusega. 

Mis saab sobimatutest kommentaaridest?

Toimetus kustutab hea tava vastu eksinud kommentaarid.

Toimetaja võib piirata reegleid rikkunud inimese juurdepääsu lihtsaskeeles.ee sotsiaalmeedia kanalitele.

Kes vastutab kommentaaride eest?

Arusaamise Agentuur ega lihtsaskeeles.ee uudistekanal ei vastuta sotsiaalmeedia kasutajate kommentaaride eest.

Kui kommentaari kirjutaja valetab, solvab või laimab kedagi, siis vastutab ta oma sõnade eest ise.

Mida teha sobimatu kommentaariga?

Kui leiad sobimatu kommentaari, 
võta palun ühendust lihtsaskeeles.ee toimetusega.

Toimetuse kontaktid

info@lihtsaskeeles.ee

+372 53022266
+372 5257794

Saada meile pressiteade või uudis!

info@lihtsaskeeles.ee

Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Mittetulundusühing Arusaamise Agentuur

Juriidiline aadress:
A. H. Tammsaare tee 139-82
Tallinn, 12914

Registrikood:
80613490

Arvelduskonto:
EE727700771008041235

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Toeta meid annetusega!

Saaja:
Arusaamise Agentuur

LHV arvelduskonto:
EE727700771008041235

Selgitus:
annetus, annetaja nimi, annetaja isikukood

Scroll to Top