Reklaami tellimine

Arusaamise Agentuur tiim loob, õpetab ja tutvustab lihtsat keelt.

Missugune mõju on reklaamil?

Arusaamise Agentuur tiim loob, õpetab ja tutvustab lihtsat keelt.
Reklaami tellimiseks võta toimetusega ühendust!
Arusaamise Agentuur loob ligipääsetavat ühiskonda.
Sinu annetus aitab meil tegutseda.

Toimetuse kontaktid

info@lihtsaskeeles.ee

+372 53022266
+372 5257794

Saada meile pressiteade või uudis!

info@lihtsaskeeles.ee

Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Mittetulundusühing Arusaamise Agentuur

Juriidiline aadress:
A. H. Tammsaare tee 139-82
Tallinn, 12914

Registrikood:
80613490

Arvelduskonto:
EE727700771008041235

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Toeta meid annetusega!

Saaja:
Arusaamise Agentuur

LHV arvelduskonto:
EE727700771008041235

Selgitus:
annetus, annetaja nimi, annetaja isikukood

Scroll to Top