Sotsiaalteemad
Siit leiad lihtsas keeles uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.
Heaolu rubriigist leiad sotsiaal- ja terviseteemade uudised.
Riik maksab ühekordset toetust puuetega inimestele
17. jaan. 2025
Õpi kutsuma kiirabi, politseid või päästjaid
27. okt. 2024
Kes saab sügisel koroona vastu tasuta vaktsineerida?
5. aug. 2024
Kust leiab infot viipekeeles?
29. märts 2024
Vaktsineeri puugihaiguse vastu
18. märts 2024
Kuidas liikuda libedaga?
29. jaan. 2024
Liikumine aitab püsida terve
26. jaan. 2024
11. detsembril toimub ravimeid tutvustav päev
27. nov. 2023
2025. aastal muutuvad puudetoetused
13. nov. 2023
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi
lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid, aitad lihtsal keelel levida.
Kirjuta meile või saada uudis info@lihtsaskeeles.eeHeaolu
Siit leiad lihtsas keeles uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.
Heaolu rubriigist leiad sotsiaal- ja terviseteemade uudised.
Heaolu
Siit leiad lihtsas keeles
uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.
Heaolu rubriigist leiad sotsiaal- ja terviseteemade uudised.