11. detsembril toimub ravimeid tutvustav päev
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Eesti Puuetega Inimeste Koda ja MTÜ Eesti Põletikulise Soolehaiguse Selts
korraldavad ürituse “Patsientide hääl: Minu ravimi teekond”
- Kuupäev: 11. detsember 2023
- Aeg: 12.30-16.00
- Asukoht: Eesti Puuetega Inimeste Koja suur saal, Toompuiestee 10, 10137 Tallinn
- Võimalus osaleda veebis
- Esinejad:
- Janika Tähnas (Tartu Raekoja apteek)
- Ott Laius (Ravimiamet)
- Janek Kapper (Eesti Põletikulise Soolehaiguse Selts)
Kava:
- 12.30-13.00 Registreerimine
- 13.00-14.15 Arutelu ja ettekanded teemal “Minu ravimi teekond”
- 14.15-14.30 Paus
- 14.30-15.45 Arutelu jätkub
- 15.45-16.00 Kokkuvõted
Teemad
- Ravimi teekond alates määramisest kuni hävitamiseni
- Retseptid, apteegis ostmine, ravimi säilitamine
- Reisimine ja ravimid
- Üritusel on ka viipekeele- ja kirjutustõlge
Registreerimine
- Kui soovid osaleda kohapeal või veebis, anna SIIN teada enne 4. detsembrit 2023.

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!