2025. aastal peab maksma rohkem tulumaksu

2025. aastal peab maksma rohkem tulumaksu

Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Pildil on eurod
Pildil on eurod.
Foto: Pixabay

Alates 1. jaanuarist 2025
tõuseb tulumaks 20 protsendilt 22 protsendile.

See tähendab,
et palgast arvestatakse rohkem makse.

Kõik inimesed,
kes saavad palka või muid tulusid,
peavad arvestama suurema tulumaksuga.

Mida tähendab maksuvaba tulu?

Maksuvaba tulu on summa,
mille pealt sa maksu ei maksa.

  1. aastal on maksuvaba tulu:
  • kuni 654 eurot kuus ja
  • kuni 7848 eurot aastas.

Kui oled pensionär,
on maksuvaba tulu suurem:

  • 776 eurot kuus ja
  • 9312 eurot aastas.

Tuludeklaratsioon ja tulumaks

Kui esitad sel aastal
2024. aasta kohta tuludeklaratsiooni,
siis tulumaks on veel 20 protsenti.

Kui esitad järgmisel aastal
2025. aasta kohta tuludeklaratsiooni,
siis tulumaks on juba 22 protsenti.

  • Tuludeklaratsioon on kokkuvõte
    aasta jooksul saadud tuludest ja makstud maksudest.
  • Tuludeklaratsioon tuleb esitada alates 15. veebruarist kuni 30. aprillini.
  • Tuludeklaratsiooni saab esitada veebis Maksu- ja Tolliameti lehel.
  • Kui maksid aasta jooksul liiga palju tulumaksu, saad riigilt raha tagasi.
  • Kui maksid liiga vähe, pead ise juurde maksma.
FOTO Katrin Jõgisaar (230 × 230 px). ALLIKAS erakogu

Katrin Jõgisaar

Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja

Lihtne keel

Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.

Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.

Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Scroll to Top