Tallinna koolidesse tulevad uued õpetajad
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Tallinn ja MTÜ ASÕP hakkavad koos uusi õpetajaid koolitama.
Millal see juhtub?
Uued õpetajad alustavad 2025. aasta 1. septembril.
Kes saavad õpetajaks?
Õpetajaks saavad tulla inimesed,
kes on juba ülikoolis õppinud ja
oskavad hästi oma ainet.
Nendel inimestel peab olema magistrikraad.
See tähendab, et inimene on käinud ülikoolis vähemalt 5 aastat.
Selleks, et saada õpetajaks,
peavad nad Tallinna Ülikoolis õppima,
kuidas õpetada lapsi.
Mitu uut õpetajat tuleb?
2025. aastal koolitatakse 60–100 uut õpetajat.
Tallinn aitab maksta 30 õpetaja koolituse eest.
Miks seda tehakse?
Tallinnas on puudu palju õpetajaid.
Uued õpetajad aitavad lastel paremini õppida.
Koolid on minemas üle eestikeelsele õppele.
Selleks on vaja rohkem õpetajaid.
Milliseid aineid õpetajad õpetavad?
Uued õpetajad hakkavad õpetama:
- eesti keelt ja kirjandust
- matemaatikat
- inglise keelt
- füüsikat
- algklassides kõiki aineid

Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Jälgi Arusaamise Agentuuri!