Toidupank kogub 8. ja 9. detsembril poodides toitu
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
8. ja 9. detsembril kogub Toidupank paljudel poodides inimestelt toitu.
Toidupank jagab annetatud toitu laiali raskustes inimestele.
Toidupank aitab ära hoida toidu raiskamist.
Kuidas toidupank tegutseb?
8. ja 9. detsembril saame me kõik Toidupanka aidata.
Saad aidata kahel moel:
- olla kogumispäeval vabatahtlik või
- annetada toitu.
Toidu kogumine toimub paljudes poodides.
Vabatahtlikud aitavad toitu koguda.
Kui tahad rohkem teada,
vaata kodulehte osale.toidupank.ee.
Seal saad ka vabatahtlikuks registreerida.
Milline toit sobib Toidupangale?
Sa saad aidata nii,
et ostad poest mõne toiduaine ja
paned selle kogumispäeval Toidupanga kogumiskärusse.
Toidupanga vabatahtliku tunned ära punase põlle järgi.
Annetuseks sobib toit,
mis säilib kaua,
näiteks makaronid või purgisupid.
Kas annetamine on kohustuslik?
Toidupank aitab raskustes inimesi.
Kui sul endal on raske rahaline olukord,
siis sa ei pea annetama.


Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Jälgi Arusaamise Agentuuri!