Õpime tundma Euroopa Liidu raha
Enamikes Euroopa Liidu riikides kasutatakse sama raha.
Selle nimi on euro.
Kui hästi Sa eurot tunned?
Enamikes Euroopa Liidu riikides kasutatakse sama raha.
Selle nimi on euro.
Kui hästi Sa eurot tunned?
Uudiseid lugedes puutume sageli kokku Euroopa Liidu teemadega.
Nende uudiste mõistmiseks,
tuleb teada,
mida tähendab Euroopa Liit.
Lugude sarjas saame teada,
kuidas Euroopa Liit toimib.
Sel korral uurime,
kuidas saavad riigid Euroopa Liidu liikmeks.
Euroopa Liidus on Schengeni ala.
Uurime, mida Schengeni ala tähendab.
Igas Euroopa Liidu riigis
räägivad inimesed oma keelt.
Euroopa Liit kaitseb inimeste õigust
rääkida oma keeles.
Rootsis on 2023. aasta väga pidulik aasta,
sest riik on 500 aastat iseseisev olnud.
6. juuni on rootslastele rahvuspüha ja Rootsi lipu päev.
Alustame harivate Euroopa Liidu lugude sarja. Sel korral uurime, mis on Euroopa Liit ja kes sinna kuuluvad.
3.05.2023 – 24. aprillil võeti vastu Euroopa Liidu direktiiv, mille eesmärk on tagada naistele ja meestele võrdväärse töö eest võrdne tasu.
Euroopa Parlament võttis vastu direktiivi, et mehed ja naised peavad sama töö eest saama võrdset palka.