Kus tohib kortermajas suitsetada?
Kõige parem on,
kui sa ei suitseta.
Siis hoiad sa oma tervist.
Kui sa suitsetad,
pead arvestama teiste inimestega.
Kõige parem on,
kui sa ei suitseta.
Siis hoiad sa oma tervist.
Kui sa suitsetad,
pead arvestama teiste inimestega.
Eesti Puuetega Inimeste Koda ja Eesti Põletikulise Soolehaiguse Selts korraldasid 20. aprillil patsiendi hariduspäeva “Patsientide hääl: mida teha, kui ravi pole kättesaadav?”
Kui inimene saab töövõimetushüvitist ebaõiglaselt, võib Tervisekassa selle tagasi küsida. 2022. aastal nõuti töövõimetushüvitisi tagasi 674 korral. Tagasi küsiti üle 200 000 euro.
Puugid on liikvel aprillist oktoobrini. Puugid levitavad haigust nimega puukentsefaliit. Terviseamet soovitab puugihaiguse vastu vaktsineerida.
Mis on menstruatsioon? Miks kardetakse sellest rääkida? Miks on vaja arstile rääkida suurest verekaotusest? Mida kujutab endast kampaania “Liiga pahad päevad”?
Alates 1. aprillist nimetatakse Eesti Haigekassa ümber Tervisekassaks. Nimevahetuse põhjuseks on asjaolu,
et asutus soovib keskenduda tervisele.