Suitsetamine rikub tervist ja keskkonda
Kõige parem on,
kui sa ei suitseta.
Siis hoiad sa oma tervist.
Kui sa suitsetad,
pead arvestama teiste inimestega.
Suitsetamine rikub tervist ja keskkonda Loe edasi
Kõige parem on,
kui sa ei suitseta.
Siis hoiad sa oma tervist.
Kui sa suitsetad,
pead arvestama teiste inimestega.
Suitsetamine rikub tervist ja keskkonda Loe edasi
Puugid on liikvel aprillist oktoobrini. Puugid levitavad haigust nimega puukentsefaliit. Terviseamet soovitab puugihaiguse vastu vaktsineerida.
Vaktsineeri puugihaiguse vastu Loe edasi
Saa teada,
miks on tähtis iga päev liikuda.
Kuidas seda teha?
Kõige lihtsam viis liikuda,
on käia jalutamas.
Liikumine aitab püsida terve Loe edasi
Eesti Puuetega Inimeste Koda ja Eesti Põletikulise Soolehaiguse Selts korraldasid 20. aprillil patsiendi hariduspäeva “Patsientide hääl: mida teha, kui ravi pole kättesaadav?”
Patsientide infopäeva saab veebis järele vaadata Loe edasi
Kui inimene saab töövõimetushüvitist ebaõiglaselt, võib Tervisekassa selle tagasi küsida. 2022. aastal nõuti töövõimetushüvitisi tagasi 674 korral. Tagasi küsiti üle 200 000 euro.
Eelmisel aastal nõudis Tervisekassa töövõimetushüvitist tagasi 674 korral Loe edasi
Mis on menstruatsioon? Miks kardetakse sellest rääkida? Miks on vaja arstile rääkida suurest verekaotusest? Mida kujutab endast kampaania “Liiga pahad päevad”?
Menstruatsioonist tohib ja tuleb rääkida Loe edasi
Alates 1. aprillist nimetatakse Eesti Haigekassa ümber Tervisekassaks. Nimevahetuse põhjuseks on asjaolu,
et asutus soovib keskenduda tervisele.
Eesti Haigekassast saab Tervisekassa Loe edasi