Kuidas liikuda libedaga?
Talv muudab meie teed ja tänavad libedaks.
Libedaga on lihtne kukkuda.
Igal aastal juhtub sadu õnnetusi,
kus inimesed libeduse tõttu kukuvad.
Kuidas liikuda libedaga? Loe edasi
Talv muudab meie teed ja tänavad libedaks.
Libedaga on lihtne kukkuda.
Igal aastal juhtub sadu õnnetusi,
kus inimesed libeduse tõttu kukuvad.
Kuidas liikuda libedaga? Loe edasi
Jagame lugejatega kolme lihtsat nippi,
kuidas ohutumalt elektriseadmeid kasutada.
3 nõuannet, kuidas vältida elektriõnnetusi Loe edasi
Puugid on liikvel aprillist oktoobrini. Puugid levitavad haigust nimega puukentsefaliit. Terviseamet soovitab puugihaiguse vastu vaktsineerida.
Vaktsineeri puugihaiguse vastu Loe edasi
Lihtsaskeeles.ee uurib,
kuidas säästa vett toidu tegemisel.
Loe kasulikke nõuandeid!
5 lihtsat nippi, kuidas säästa köögis vett Loe edasi
Vettehüpped tundmatus kohas on alati ohtlikud,
sest me ei tea,
mis on vee all.
Tundmatus kohas vette hüpates võib ennast ohtlikult vigastada.
Ära hüppa vette tundmatus kohas Loe edasi
Lihtsaskeeles.ee uurib, milliseid tööriideid peaks kindlasti pesema tööandja. Vastuseid aitavad leida Tööinspektsioon ja tekstiiliteenuste ettevõte Lindstöm.
Töötajat ei saa sundida tööriideid kodus pesema Loe edasi