3 nõuannet, kuidas vältida elektriõnnetusi

Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Elektriseadmed
Foto: Pixabay

Jagame lugejatega kolme lihtsat nippi,
kuidas ohutumalt elektriseadmeid kasutada.

Elektriga töötavaid seadmeid,
mis on mõeldud ainult toas kasutamiseks, 
ei tohi õues kasutada. 

Õues võib olla nende jaoks liiga niiske. 

Ainult toas kasutamiseks mõeldud seadmed võivad õues tekitada elektriõnnetusi.

Elektriradiaatoril riideid ei kuivatata.

Elektriradiaator annab külmal ajal mõnusalt sooja,
aga riideid nendel kuivatada kindlasti ei tohi!

Radiaator võib üle kuumeneda.

Kui panna märjad riided elektriradiaatori peale,
võib saada särtsu või põhjustada tulekahju. 

Sama kehtib ka soojapuhurite kohta.

 Ära kasuta pikendusjuhet pikendusjuhtme pikendusena. 

Kui sa pead kasutama pikendusjuhet,
siis tee seda ohutult.

Vaata, et pikendusjuhe ei kukuks maha.

Pane pikendusjuhe kohta,
kus see ei saa märjaks.

Kasuta ainult tervet pikendusjuhet.

Ära kasuta pikendusjuhet või seadet, 
mis on katki.

Katkisest juhtmest võid saada särtsu.

FOTO Katrin Jõgisaar (230 × 230 px). ALLIKAS erakogu

Katrin Jõgisaar

Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja

Lihtne keel

Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.

Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.

Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Scroll to Top