Sotsiaalteemad
Siit leiad lihtsas keeles uudised ja artiklid, 
mis aitavad eluga kursis olla.
Heaolu rubriigist leiad sotsiaal- ja terviseteemade uudised.
Kuhu pöörduda vaimse tervise murega?
					
																						
			31. märts 2025		
				
					Riik maksab ühekordset toetust puuetega inimestele
					
																						
			17. jaan. 2025		
				
					Kuidas liikuda libedaga?
					
																						
			1. dets. 2024		
				
					2025. aastal muutuvad puudetoetused
					
																						
			13. nov. 2024		
				
					Õpi kutsuma kiirabi, politseid või päästjaid
					
																						
			27. okt. 2024		
				
					Suitsetamine rikub tervist ja keskkonda
					
																						
			18. okt. 2024		
				
					Kuidas suhelda vaegkuuljaga?
					
																						
			9. sept. 2024		
				
					Kes saab sügisel koroona vastu tasuta vaktsineerida?
					
																						
			5. aug. 2024		
				
					Kust leiab infot viipekeeles?
					
																						
			29. märts 2024		
				
					Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele, 
kellel on raskusi 
lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid, aitad lihtsal keelel levida.
Kirjuta meile või saada uudis info@lihtsaskeeles.eeHeaolu
Siit leiad lihtsas keeles uudised ja artiklid, 
mis aitavad eluga kursis olla.
Heaolu rubriigist leiad sotsiaal- ja terviseteemade uudised.
Heaolu
Siit leiad lihtsas keeles 
uudised ja artiklid, 
mis aitavad eluga kursis olla.
Heaolu rubriigist leiad sotsiaal- ja terviseteemade uudised.









