Keelekool
Siit leiad lihtsas keeles uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.
Hoiame eesti keelt
14. märts 2025
Õpime tundma Eesti riiklikke sümboleid
24. veebr. 2025
Kuidas suhelda vaegkuuljaga?
9. sept. 2024
Kuidas luua selget keelt?
27. aug. 2024
Miks lihtne keel on kasulik?
17. aug. 2024
Kust leiab infot viipekeeles?
29. märts 2024
Milliseid keeli räägitakse Euroopa Liidus?
18. juuli 2023
Lihtne keel on abiks nõrkadele lugejatele
12. apr. 2023
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi
lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid, aitad lihtsal keelel levida.
Kirjuta meile või saada uudis info@lihtsaskeeles.eeKeelekool
Siit leiad lihtsas keeles uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.
Keelekool
Siit leiad lihtsas keeles
uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.









