Kasulik teada
Siit leiad lihtsas keeles uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.
Kuhu pöörduda vaimse tervise murega?
31. märts 2025
Kuidas vähendada prügi mahtu?
28. märts 2025
Mida sa arvad Pelguranna trammi kohta?
5. märts 2025
Õpime tundma Eesti riiklikke sümboleid
24. veebr. 2025
Tallinn ja Viimsi pikendavad bussiliini nr 1 Vimka mäeni
21. veebr. 2025
Kuidas leida infot piirangute kohta liikluses?
30. jaan. 2025
Riik maksab ühekordset toetust puuetega inimestele
17. jaan. 2025
Tallinn toetab linnaaedu ja keskkonnaprojekte
9. jaan. 2025
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi
lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid, aitad lihtsal keelel levida.
Kirjuta meile või saada uudis info@lihtsaskeeles.eeKasulik teada
Siit leiad lihtsas keeles uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.
Kasulik teada
Siit leiad lihtsas keeles
uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.









