Kõik lood
Siit leiad lihtsas keeles uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.
Miks lihtne keel on kasulik?
17. aug. 2024
Kuidas luua selget keelt?
16. aug. 2024
Tallinlased saavad suurjäätmeid tasuta ära anda
9. aug. 2024
E-sigarette ei tohi olmeprügisse visata
7. aug. 2024
Kes saab sügisel koroona vastu tasuta vaktsineerida?
5. aug. 2024
Õpi kutsuma kiirabi, politseid või päästjaid
16. juuli 2024
Eestis lõppesid Euroopa Parlamendi valimised
10. juuni 2024
Euroopa Parlamendi valimiste nimekiri
3. juuni 2024
Kuidas saab hääletada Euroopa Parlamendi valimistel?
3. juuni 2024
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi
lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid, aitad lihtsal keelel levida.
Kirjuta meile või saada uudis info@lihtsaskeeles.eeKõik lood
Siit leiad lihtsas keeles uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.
Kõik lood
Siit leiad lihtsas keeles
uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.