Kuhu pöörduda vaimse tervise murega?
Lihtsaskeeles.ee annab nõu,
kuhu pöörduda vaimse tervise mure korral.
Küsi julgelt abi!
Lihtsaskeeles.ee annab nõu,
kuhu pöörduda vaimse tervise mure korral.
Küsi julgelt abi!
20. septembril algusega kell 18
toimub Tallinnas Solarise Apollo raamatupoes
noorte luuleüritus.
Peaasi.ee tunnustab tööandjaid,
kes hindavad ja hoiavad töötajate vaimset tervist.
Parimatele tööandjatele antakse märgis.
Tule 17. juunil vaimse tervise kohvikusse.
Vabatahtlikud on valmis sind ära kuulama.
Vaimse tervise kohvikud toimuvad:
– Tallinnas
– Tartus ja
– Viljandis.