Vaimse tervise kohvikud toimuvad 17. juunil Tallinnas, Tartus ja Viljandis
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Tule 17. juunil vaimse tervise kohvikusse.
Vabatahtlikud on valmis sind ära kuulama.
Vaimse tervise kohvikud toimuvad:
- Tallinnas
- Tartus ja
- Viljandis.
Mida tähendab vaimse tervise kohvik?
Vabatahtlikud on läbinud Peaasi.ee vaimse tervise esmaabi koolituse.
17. juunil saab oma muredest rääkida:
- Tallinnas Rävala puiestee 3 Reval Cafes (kell 9-17)
- Tartus Riia maantee 4 Reval Cafes (kell 10-21)
- Viljandis Pikk 2b Tegelaste Toas (kell 12-20)
Vabatahtliku tunned ära valge T-särgi järgi,
millel on kiri “Olen olemas”.
Vestluse ajaks saad tellida tasuta teed või kohvi.
Kohvikust saad kaasa võtta töövihikuid teemadel:
- ärevuse esmaabi
- depressiooni esmaabi
- vaimse tervise esmaabi
Sa ei ole oma murega üksi!
Sa oled oodatud kohvikus!


Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!