Riigikogu sotsiaalkomisjoni hakkab juhtima Õnne Pillak
Sotsiaalteemadega tegeleb Riigikogus sotsiaalkomisjon. Värskelt loodud sotsiaalkomisjoni liikmed valisid oma juhiks Õnne Pillaku. Tema asendajaks valiti Riina Solman.
Sotsiaalteemadega tegeleb Riigikogus sotsiaalkomisjon. Värskelt loodud sotsiaalkomisjoni liikmed valisid oma juhiks Õnne Pillaku. Tema asendajaks valiti Riina Solman.
Selle aasta 5. märtsil toimusid Eestis Riigikogu valimised. Valituks saanud liikmed kogunes 10. aprillil oma esimesele istungile. Istungi avas president Alar Karis.