Katrin Jõgisaar: “Lihtne keel aitab tagada inimõiguseid.”
Lihtne keel annab võimaluse mõista ja tegutseda. See aitab olla iseseisev ja tulla toime keeruliste olukordadega. Minu meelest kaitseb lihtne keel inimõigusi.
Lihtne keel annab võimaluse mõista ja tegutseda. See aitab olla iseseisev ja tulla toime keeruliste olukordadega. Minu meelest kaitseb lihtne keel inimõigusi.
Lihtsaskeeles.ee toimetus alustab lugude sarja, kuidas muuta koduleht ligipääsetavaks. Ligipääsetavus loob inimestele võrdsed võimalused. Täna uurime värve ja kirjatüüpe.