Tallinna kultuurisündmused saavad ligipääsetavaks
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Sel aastal tahab Tallinna linn aidata inimestel kultuuri nautida.
Tallinn kasutab ära ligi 40 miljonit eurot,
et teha erivajadustega inimesed saaksid kultuurile ligi.
Kultuur peab olema ligipääsetav ka inimestele,
kellel on vähe raha.
Tallinna abilinnapea Kaarel Oja ütleb,
et kõik peavad saama osaleda kultuurisündmustel ja huvitegevustes.
Tallinn soovib olla ligipääsetav.
Näiteks plaanib linn teha raamatukogud ligipääsetavamaks.
Praegu on mõne raamatukogu külastamine erivajadustega inimestele raske.
Sellel aastal saab esimest korda taotleda raha,
et korraldada kultuurisündmusi erivajadustega inimestele.
Rohkem infot taotlemise kohta:
www.tallinn.ee/et/kultuur/erivajadustega-inimestele-loodud-kultuuriprojektid
Tallinn muudab mitmeid kultuuriasutusi ligipääsetavaks.
- Arendatakse Tallinna Linnateatrit.
- Valmis saab teater järgmisel aastal.
- Tallinna Keskraamatukogu saab uue raamatukogubussi.
- Korda tehakse Mustpeade Maja ja Vene Kultuurikeskus.
- Kiek in de Köki suurtükitorn ja Mati Undi muuseum saavad uue väljapaneku.
- Lastemuuseum Miiamilla avab jaanuaris uue väljapaneku.

Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Jälgi Arusaamise Agentuuri!