Miks lihtne keel on kasulik?
Kui asutused või ettevõtted kasutavad liiga keerulist keelt,
võivad inimesed jääda ilma tähtsast infost.
Miks lihtne keel on kasulik? Loe edasi
Kui asutused või ettevõtted kasutavad liiga keerulist keelt,
võivad inimesed jääda ilma tähtsast infost.
Miks lihtne keel on kasulik? Loe edasi
Lihtne keel annab võimaluse mõista ja tegutseda. See aitab olla iseseisev ja tulla toime keeruliste olukordadega. Minu meelest kaitseb lihtne keel inimõigusi.
Katrin Jõgisaar: “Lihtne keel aitab tagada inimõiguseid.” Loe edasi
Sel aastal tahab Tallinna linn aidata inimestel kultuuri nautida.
Tallinn kasutab ära ligi 40 miljonit eurot,
et teha erivajadustega inimesed saaksid kultuurile ligi.
Tallinna kultuurisündmused saavad ligipääsetavaks Loe edasi
Lihtsaskeeles.ee toimetus alustab lugude sarja, kuidas muuta koduleht ligipääsetavaks. Ligipääsetavus loob inimestele võrdsed võimalused. Täna uurime värve ja kirjatüüpe.
Ligipääsetav koduleht: värvid ja kirjatüübid Loe edasi