Eesti

FOTO Rukkilille pärg kui Eesti sümbol (1200×630 px). ALLIKAS Pixabay

Õpime tundma Eesti riiklikke sümboleid

Lihtsaskeeles.ee kutsub lugejaid koos meiega uurima, millised on Eesti sümbolid. Seekord tutvume riiklike sümbolitega. Järjeloos uurime rahvuslikke sümboleid.

FOTO Euroopa Komisjon (1200 × 630 px). ALLIKAS Pixabay

Mis on Euroopa Liit?

Alustame harivate Euroopa Liidu lugude sarja. Sel korral uurime, mis on Euroopa Liit ja kes sinna kuuluvad.

Scroll to Top