Õpime tundma Eesti riiklikke sümboleid
Lihtsaskeeles.ee kutsub lugejaid koos meiega uurima, millised on Eesti sümbolid. Seekord tutvume riiklike sümbolitega. Järjeloos uurime rahvuslikke sümboleid.
Õpime tundma Eesti riiklikke sümboleid Loe edasi
Lihtsaskeeles.ee kutsub lugejaid koos meiega uurima, millised on Eesti sümbolid. Seekord tutvume riiklike sümbolitega. Järjeloos uurime rahvuslikke sümboleid.
Õpime tundma Eesti riiklikke sümboleid Loe edasi
Alustame harivate Euroopa Liidu lugude sarja. Sel korral uurime, mis on Euroopa Liit ja kes sinna kuuluvad.
Mis on Euroopa Liit? Loe edasi