Eesti keel

FOTO mere rand (1200 × 630 px). ALLIKAS Pixabay

Hoiame eesti keelt

Täna on emakeelepäev. Kõik inimesed väärivad arusaamist.
Lihtne ja selge keel annab edasi arusaadavaid sõnumeid. Hoidkem emakeelt!

FOTO naine kitarriga (1200 × 630 px). ALLIKAS Pixabay

Muusika aitab keeli õppida

Keeled erinevad nii sõnade kui vormi poolest. Eesti keeles annab sõnale tähenduse häälikute pikkus. Eesti teadlased soovitavad võõrkeeli õppida muusika abil.

Scroll to Top