Arvamused
Siit leiad lihtsas keeles uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.
Aita luua Tallinna tulevikku!
25. märts 2025
Hoiame eesti keelt
14. märts 2025
Mida sa arvad Pelguranna trammi kohta?
5. märts 2025
Las viiplejad laulavad viipekeeles
22. dets. 2024
Kuidas liikuda libedaga?
1. dets. 2024
Kuidas suhelda vaegkuuljaga?
9. sept. 2024
Miks lihtne keel on kasulik?
17. aug. 2024
Katrin Jõgisaar: “Lihtne keel aitab tagada inimõiguseid.”
23. juuli 2024
Tallinlased tahavad rohelist ja vaikset linna
25. mai 2024
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi
lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid, aitad lihtsal keelel levida.
Kirjuta meile või saada uudis info@lihtsaskeeles.eeArvamus
Siit leiad lihtsas keeles uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.
Arvamused
Siit leiad lihtsas keeles
uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.









