Ligipääsetav koduleht: värvid ja kirjatüübid
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Lihtsaskeeles.ee alustab lugude sarja,
kuidas muuta koduleht ligipääsetavaks.
Ligipääsetavus loob inimestele võrdsed võimalused.
Ligipääsetaval kodulehel:
- pääseb infole ja teenustele ligi igaüks
- tulemus ei sõltu võimetest, haridusest või lisavajadustest.
Seekord uurime värve ja kirjatüüpe.
Vali lihtne kujundus
Keeruline on aru saada:
- kui kiri ja taustavärv on liiga sarnased
- kui taustal on muster
- kui tekst on foto peal
- kui tekst on liiga hele
Vali lihtne kirjatüüp
Keeruline on aru saada:
- kaunistustega tähtedest
- kui tähed on liiga lähestikku
- kui tekst on liiga hele
- kui tekst on kaldu
- kui tekst on liiga väike
- kui tekst on alla joonitud
Võimalusel väldi liikuvaid tekste.

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

