10. aprill 2023

JOONIS: menstruatsioon (1200×630px). ALLIKAS: Pixabay

Menstruatsioonist tohib ja tuleb rääkida

Mis on menstruatsioon? Miks kardetakse sellest rääkida? Miks on vaja arstile rääkida suurest verekaotusest? Mida kujutab endast kampaania “Liiga pahad päevad”?

FOTO Toompea (1200 × 630 px). ALLIKAS Pixabay

Uus Riigikogu koosseis pidas esimese istungi

Selle aasta 5. märtsil toimusid Eestis Riigikogu valimised. Valituks saanud liikmed kogunes 10. aprillil oma esimesele istungile. Istungi avas president Alar Karis. 

Scroll to Top