Viljandi Parandusfestival annab asjadele uue elu
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Viljandi korraldab teist korda Parandusfestivali.
Sündmus toimub 16. septembril Viljandi Gümnaasiumi taga Ugala tiigi kaldal.
Parandusfestival toob kokku vilunud parandajad.
Koos parandatakse asju,
mis on läinud katki.
Parandusfestival on toimuvad erinevad töötoad, loengud ja kontserdid.
Osalejad saavad õppida parandamist soki nõelumisest akende taastamiseni.
Festival on osa Viljandi linna 740. sünnipäeva üritusest.
Sündmus Facebookis: facebook.com

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

