Vaimupuu fotokonkurss kutsub kajastama rohepööret
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Intellektipuudega inimeste ja nende lähedaste uudistekanal Vaimupuu kuulutas välja fotovõistluse.
Võistluse teema 2023. aastal on rohepööre.
Rohepöördest räägitakse viimasel ajal palju.
Rohepööre tähendab,
et inimesed hoolivad loodusest:
- ei loobi prügi maha,
- ei mürgita põldusid,
- ei tee suurtel aladel lageraiet.
Vaimupuu võistlusele oodatakse fotosid rohelistest lahendustest:
- prügi-sortimine
- taaskasutus
- uued seadmed päikese ja tuule püüdmiseks.
Pildistada võib kõike, mis meeldib
ja mis seostub looduse, loodushoiu ja säästlikkusega.
Ka selliseid asju võib pildistada,
mis peaksid olema loodust säästvad,
aga tegelikult ei ole.
Tähtis!
12 õnnestunumat fotot avaldatakse Vaimupuu 2024. aasta kalendris.
15 paremat leiavad tee rändnäitusele.
Vaimupuu toimetusele võib saata fotosid kuni 1. oktoobrini 2023. aastal.
Fotosid hindab žürii.
Parimate fotode autorid saavad auhinnad.
Vaimupuu kalendrisse saab panna ainult laiupidi paigutusega fotosid.
See tähendab, et püstise paigutusega fotod kalendrisse ei lähe.
Foto saab toimetusele saata Vaimupuu veebilehe kaudu.
Head osalemist!
Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Jälgi Arusaamise Agentuuri!