Vaata, kus esineb praegu äikest
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Me kõik oleme näinud äikest.
See on veidi hirmutav,
aga ka huvitav nähtus.
Äikesepilvede liikumist saab vaadata äikesekaardilt lightningmaps.org.
Kui kaart suuremaks teha,
näeb suuremat ala.
Võib vaadata ka kogu maailma korraga.
Kaardi saab suuremaks teha + märgile vajutades.
Kaardi saab väiksemaks teha – märgile vajutades.
Märgid leiab ülevalt vasakult nurgast.
Äikesepilved on märgitud kollaste, oranžide või punaste täppidena.
Võid kaardil otsida üles oma kodukoha.
Kui värvilised täpid on sinu kodukoha lähedal,
võib varsti oodata äikest.
Head avastamist!

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!