Toidupank kogub 6. ja 7. detsembril Tallinna poodides toitu
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
6. ja 7. detsembril kogub Toidupank paljudel poodides inimestelt toitu.
Toidupank jagab annetatud toitu laiali raskustes inimestele.
Toidupank aitab ära hoida toidu raiskamist.
Kuidas toidupank tegutseb?
Me kõik Toidupanka aidata.
Saad aidata kahel moel:
- olla kogumispäeval vabatahtlik või
- annetada toitu.
Toidu kogumine toimub paljudes poodides.
Vabatahtlikud aitavad toitu koguda.
Kui tahad rohkem teada,
vaata kodulehte osale.toidupank.ee.
Seal saad ka vabatahtlikuks registreerida.
Tallinnas kogutakse toitu poodides:
- Rocca al Mare Prisma (Paldiski mnt 102, Tallinn)
- Mustamäe Prisma (Karjavälja 4, Tallinn)
- Lasnamäe Prisma (Mustakivi tee 17, Tallinn)
- Kristiine Prisma (Endla 45, Tallinn)
- Sikupilli Prisma (Tartu mnt 87, Tallinn)
- Sõpruse Rimi (Sõpruse pst 174, Tallinn)
- Ülemiste Rimi (Suur-Sõjamäe 4, Tallinn)
- Lasnamäe Centrumi Rimi (Mustakivi tee 13, Tallinn)
- Haabersti Rimi (Haabersti 1, Tallinn)
- Tabasalu Rimi (Klooga mnt 10b, Tabasalu)
- Maxima XX Stroomi (Tuulemaa 20, Tallinn)
- Maxima XXX Ehitajate tee (Ehitajate tee 148, Tallinn)
- Maxima XX Smuuli (Smuuli tee 9, Tallinn)
- Laagri Maksimarket (Pärnu mnt 558a, Laagri)
- Viimsi Selver (Sõpruse tee 15, Haabneeme, Viimsi vald)
- Järve Selver (Pärnu mnt. 238, Tallinn)
- Torupilli Selver (Vesivärava 37, Tallinn)
- Peetri Selver (Veesaare tee 2, Peetri)
- Pirita Selver (Rummu tee 4, Tallinn)
7. detsembril kogutakse toitu kella kaheteistkümnest seitsmeni.
Milline toit sobib Toidupangale?
Sa saad aidata nii,
et ostad poest mõne toiduaine ja
paned selle kogumispäeval Toidupanga kogumiskärusse.
Toidupanga vabatahtliku tunned ära punase põlle järgi.
Annetuseks sobib toit,
mis säilib kaua,
näiteks makaronid või purgisupid.
Kas annetamine on kohustuslik?
Toidupank aitab raskustes inimesi.
Kui sul endal on raske rahaline olukord,
siis sa ei pea annetama.

Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

