Tallinnas saab rentida roosasid jalgrattaid
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Tallinnas saavad inimesed hakata tänavalt laenutama roosasid jalgrattaid.
Teenust pakub firma Rekola Bikesharing.
Rattaid saavad kasutada kõik Tallinna elanikud ja külalised.
Abilinnapea Kristjan Järvan toetab seda teenust.
Rattaid saab rentida alates augusti lõpust
Alguses saab rattaid rentida Tallinna kesklinnas.
Hiljem võib see laieneda ka mujale.
• Tänavatele tuuakse 200 jalgratast.
• Need on roosat värvi.
• Rattad on tavalised, ilma elektrita.
• Inimesed saavad ratta rentida, sõita ja hiljem ratta tagasi panna.
Linn tahab, et inimestel oleks rohkem võimalusi liikuda.
Jalgrattaga saab kiiresti ja odavalt sõita.
See on hea ka loodusele, sest rattad ei saasta õhku.
Rekola on varem pakkunud teenust juba kaheksas linnas.
Kui august lõpeb,
märka tänavatel roosasid rattaid!
Võib-olla sobib see teenus ka sulle.
Rekola äpi saad alla laadida siit: www.rekola.ee

Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

