Tallinnas on tulemas enese-esindajate konverents
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Tallinnas toimub 20.-22. septembril
intellektipuudega inimeste õiguste konverents “Hear our Voices!” (Kuula meie häält!).
Üritust korraldavad:
- Eesti Vaimupuudega Inimeste Tugiliit (EVPIT) ja
- European Platform of Self-Advocates (EPSA)
Konverents on mõeldud:
- intellektipuudega iseenda õigusi kaitsvatele enese-esindajatele
- ja intellektipuudega inimeste õiguste eest seisvatele organisatsioonidele.
Tallinnas kohtub üle 100 enese-esindaja.
Arutatakse ja jagatakse kogemusi intellektipuudega inimeste õiguste teemal.
Arutatakse ja jagatakse kogemusi intellektipuudega inimeste õiguste teemal.
Konverents toimub Tallinnas, Olümpia hotellis.

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.


