Tallinna jäätmejaamade juures saab nüüd parandada jalgrattaid

Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

A bicycle lane symbol painted on an asphalt road covered with colorful autumn leaves.
Pildil on valge jalgratta kujutis asfaldil.
Foto: Pexels

Tallinna jäätmejaamade juures saab nüüd parandada jalgrattaid.

Tallinna jäätmejaamad on need kohad,
kuhu viiakse vanad asjad ja jäätmed.

Millal saab ratast parandada?
Igal ajal.
Päeval ja öösel.

Milliste jäätmejaamade juures saab ratast parandada?
• Paljassaare jäätmejaam
• Rahumäe jäätmejaam
• Pärnamäe jäätmejaam
• Pääsküla jäätmejaam

Paranduskohad on jäätmejaama värava juures.

Kes pani paranduspunktid üles?
Tallinna Jäätmekeskus.

Miks need paranduspunktid tehti?
• Et inimesed saaksid ise ratast parandada.
• Et asjad kestaksid kauem.
• Et inimesed liiguksid rohkem ja oleksid tervemad.
• Et hoida loodust ja võtta asju uuesti kasutusele.

Kuidas ma tean, kus on lähim paranduskoht?
Vaata jalgrattateede kaarti.
Sealt leiab kõikide paranduspunktide asukohad.
Sa saad parandada ratast igal ajal.

FOTO Katrin Jõgisaar (230 × 230 px). ALLIKAS erakogu

Katrin Jõgisaar

Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja

Lihtne keel

Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.

Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.

Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Scroll to Top