Tallinn korraldab suvel noortele tasuta treeninguid
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
- Avaldatud: 5. juuni 2023
- Autor: Katrin Jõgisaar
- Artiklit testisid 2 vaeglugejat.
12. juunil algavad Tallinnas tasuta treeningud 7-26-aastastele noortele.
Kogu suve toimuvad treeningud pakuvad noortele sportimise võimalusi ja õpetavad liikuma.
Tasuta treeningud õpetavad sportima
Tallinna abilinnapea Tiit Teriku sõnul soovib Tallinn aidata inimestel tervist hoida.
Suvise vaheaja treeningud aitavad noortel kasulikult ja tervislikult aega veeta.
Treeninguid viivad läbi pika kogemusega treenerid.
Tallinn pakub noortele:
- võrkpalli treeninguid
- korvpalli treeninguid
- jalgpalli treeninguid
- tõukeratta treeninguid
Treeningud toimuvad igal nädalal alates 12. juunist kuni 31. augustini.
Treenitakse erinevatel Tallinna spordiväljakutel.
Trennid on tasuta.
Ühe treeningu pikkus on 1,5–2 tundi.
Treeningutele on oodatud kõik noored spordihuvilised.
Varasem kogemus ei ole vajalik.
Treenerid panevad osalejad kohapeal kirja.
Eraldi pole vaja oma tulekust teada anda.
Trenne korraldavad:
- Tallinna kultuuri- ja spordiamet ning
- Tallinna haridusamet
Täpsem ajakava ja lisainfo kodulehel www.tallinn.ee/sport.


Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.