Tallinn ja Viimsi pikendavad bussiliini nr 1
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Tallinna linn ja Viimsi vald leppisid kokku,
et bussiliin nr 1 hakkab sõitma kaugemale,
Viimsi keskuse asemel kuni Vimka mäeni.
Seda korraldavad:
- Tallinna linnavalitsus
Viimsi vallavalitsus
Töid juhivad:
- Tallinna linnapea Jevgeni Ossinovski
Viimsi vallavanem Illar Lemetti
Kõik ettevalmistused tehakse valmis septembriks.
Uus bussipeatus tehakse Vimka mäe juurde Viimsis.
Sinna tuleb ka uus parkla,
kus inimesed saavad oma auto jätta
ja ühistranspordiga edasi sõita.
Miks see toimub?
- Et inimesed saaksid lihtsamalt liikuda Viimsi ja Tallinna vahel.
- Et vähem inimesi kasutaks iga päev autot.
- Et vähendada liiklusummikuid ja saastet.
- Et rohkem inimesi kasutaks bussi, eriti koolide ja kultuuriasutuste lähedal.

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

