Sotsiaalkindlustusameti Tallinna teenindus kolib septembris uude kohta
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Alates 1. septembrist asub sotsiaalkindlustusameti Tallinna klienditeenindus
aadressil Paldiski maantee 80.
Sotsiaalkindlustusamet kolib,
kuna senises asukohas Endla 8 lõppeb rendileping.
Paldiski maantee 80 asub ka sotsiaalkindlustusameti kontor.
Ühes hoones asumine muudab info liikumise paremaks.
Uus klienditeenindus asub esimesel korrusel.
Seal on hea ligipääsu nii lapsevankri kui ratastooliga.
Küsimuste korral saab
- kirjutada sotsiaalkindlustusameti meilile info@sotsiaalkindlustusamet.ee
- või helistada telefonile 612 1360.
Kasutada saab ka iseteeninduskeskkonda iseteenindus.sotsiaalkindlustusamet.ee.
Ühistranspordiga saab tulla bussidega nr 8; 21; 21B; 22; 41; 41B; 42.
Lähim peatus on Mustjõe bussipeatus.
Bussiliinid 46 ja 47 sõidavad Humala peatuseni.
Autoga tulijad saavad kasutada klienditeeninduse ees olevat tasuta parklat.

Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Jälgi Arusaamise Agentuuri!