Kuidas suhelda vaegkuuljaga?
Lihtsaskeeles.ee uurib,
kuidas käituda ja suhelda inimesega,
kes kuuleb kehvasti.
Kuidas suhelda vaegkuuljaga? Loe edasi
Lihtsaskeeles.ee uurib,
kuidas käituda ja suhelda inimesega,
kes kuuleb kehvasti.
Kuidas suhelda vaegkuuljaga? Loe edasi
Paljud kurdid inimesed suhtlevad viipekeeles.
Kust leiavad viipekeeles suhtlejad infot?
Kust leiab infot viipekeeles? Loe edasi
Sotsiaalkindlustusameti Lasteabi asjatundjad jagavad nüüd nõuandeid ka eesti ja vene viipekeeles.
Lasteabiga saab viipekeeles suhelda videokõnede abil.
Lasteabi nõu saab ka viipekeeles Loe edasi