Lasteabi nõu saab ka viipekeeles
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Sotsiaalkindlustusameti Lasteabi asjatundjad jagavad nüüd nõuandeid ka eesti ja vene viipekeeles.
Lasteabiga saab viipekeeles suhelda videokõnede abil.
Viipekeelse nõustamise aeg tuleb eelnevalt kokku leppida.
Aja kokku leppimiseks tuleb:
- kirjutada veebilehel sõnum või
- saata e-kiri info@lasteabi.ee.
Kirjale tuleb lisada lühike selgitus,
mis teemal Lasteabi nõu vaja on.
Inimesed, kes ei kuule,
saavad Lasteabiga suhelda ka veebivestluse ja e-kirja teel.
Kai Hallik Sotsiaalkindlustusametist selgitas,
et viipekeelt kasutavad inimesed on oodatud Lasteabist nõu küsima.
Lasteabisse saab pöörduda kõigil lastega seotud teemadel:
- lapse vaimne tervis
- lapse turvalisus (ka seksiga ja vägivallaga seotud teemad)
- lapse ja vanema vahelised tülid
- suhete hoidmine
- kiusamine
- lapse ohutus internetis
- lapsekasvatamise küsimused
- vanemate lahutus
- laste ja noorte tülid
- sõltuvused
- hooletusse jäetud laps
- koduta laps
- kerjav laps
- vägivald lapse juuresolekul
Lasteabi poole saab pöörduda nii päeval kui öösel.
Nõuanded on tasuta.
Lasteabiga saab suhelda:
- helistades telefonile 116 111
- külastades lasteabi.ee kodulehekülge
- kirjutades info@lasteabi.ee


Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!