Vaktsineeri ennast gripi vastu
Sügisel on õige aeg ennast gripi vastu vaktsineerida.
Gripp on nakkushaigus,
mida põhjustavad gripiviirused.
Vaktsineeri ennast gripi vastu Loe edasi
Sügisel on õige aeg ennast gripi vastu vaktsineerida.
Gripp on nakkushaigus,
mida põhjustavad gripiviirused.
Vaktsineeri ennast gripi vastu Loe edasi
Sotsiaalministeerium tahab
koroona vastu tasuta vaktsineerida inimesi,
kellel on suurem oht raskelt haigeks jääda.
Kes saab sügisel koroona vastu tasuta vaktsineerida? Loe edasi
Puugid on liikvel aprillist oktoobrini. Puugid levitavad haigust nimega puukentsefaliit. Terviseamet soovitab puugihaiguse vastu vaktsineerida.
Vaktsineeri puugihaiguse vastu Loe edasi