Vaimse tervise kohvikud toimuvad 26. augustil Tallinnas, Tartus, Viljandis ja Pärnus
Tule 26. augustil vaimse tervise kohvikusse.
Vabatahtlikud on valmis sind ära kuulama.
Tule 26. augustil vaimse tervise kohvikusse.
Vabatahtlikud on valmis sind ära kuulama.
Tule 17. juunil vaimse tervise kohvikusse.
Vabatahtlikud on valmis sind ära kuulama.
Vaimse tervise kohvikud toimuvad:
– Tallinnas
– Tartus ja
– Viljandis.