Riik maksab ühekordset toetust puuetega inimestele
Riik maksab ühekordset toetust,
et vähendada mootorsõidukimaksu mõju.
Mootorsõidukimaksu kutsutakse ka automaksuks.
Riik maksab ühekordset toetust puuetega inimestele Loe edasi
Riik maksab ühekordset toetust,
et vähendada mootorsõidukimaksu mõju.
Mootorsõidukimaksu kutsutakse ka automaksuks.
Riik maksab ühekordset toetust puuetega inimestele Loe edasi
Tallinna kontsert algab 4. augustil kell 6 õhtul Jaani kirikus.
Viljandi kontsert algab 5. augustil kell 12 päeval Pauluse kirikus.
Läti puuetega inimesed annavad Tallinnas ja Viljandis tasuta kontserte Loe edasi