Läti puuetega inimesed annavad Tallinnas ja Viljandis tasuta kontserte
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Nāc līdzās! on Läti puuetega inimeste kultuuriorganisatsioon.
Möödunud aasta septembris esines Tallinnas tasuta Nāc līdzās! laulukoor.
Kontsertid toimusid Kultuurikatlas ja Jaani kirikus.
Nāc līdzās! liikmed on erivajadusega inimesed,
kellel on peamiselt nägemispuue või intellektipuue.
Sellegipoolest on nende muusikaline tase väga kõrge.
Paljud Nāc līdzās! noored õpivad Läti Muusikaakadeemias.
Nāc līdzās! muusikud tulevad uuesti Eestisse.
Nad annavad kontserte Tallinnas ja Viljandis.
Tänavu on esinevad pillimängijaid.
Tallinna kontsert algab 4. augustil kell 6 õhtul Jaani kirikus.
Viljandi kontsert algab 5. augustil kell 12 päeval Pauluse kirikus.
Esitlusele tulevad lood Läti ja maailma heliloojate loomingust.
KONTSERDID ON TASUTA!
Ürituse korraldab MTÜ Vaimupuu.

Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

